Thursday, September 21, 2006

So Funny!  とってもおもしろ~い♪



Coen & I laughed so much!! We were telling jokes, but our mommies were wondering why we were laughing so hard?! Hahahaha, it was fun! Love, Miyu

本当、よく笑った。コーエンと私で冗談言い合ってたんだけどママたちはどーして私達がゲラゲラ笑ってるのか不思議がってたの!ははは、、、楽しかったぁ! 未愉

2 comments:

Anonymous said...

みゆちんはやっぱり笑顔が一番かわいいね(→㉨←)♡

MIYU said...

ななちん

あっりがとー!ななちんにもいっぱい笑顔みせるねっ!

未愉