Saturday, December 11, 2010

Santa - A bit scared... サンタさんーまだちょっと怖いけど。。。



















I know that Santa is the nice old man who brings us presents, but still scared of him..... Peyton invited us to her house for dinner as she heard that Santa will visit in her neighboorhood! Kristie ( Peyton's mama) was kind enough to prepare my b-day cake, too! ( Though in some reason, the candle was "1":) I'm 5 now~~~!) Love, Miyu


サンタさんは、プレゼントをくれる優しいおじいさんって分かるけど、まだちょっと怖い私です。。。今日は、Peytonの家の近くにサンタさんが来るからおいでって読んでもらったの。そしたら、PeytonママKristieが私のためにケーキまで用意してくれてたの。ありがとう!!(でも、なぜかロウソクが1歳だったけど。。。(笑)私はもう5さいでーす!!)未愉

No comments: