Monday, January 17, 2011

All my friends are off from school! 私達みんな今日は幼稚園お休みだったの!






Since it was Martin Luther King day, we all didn't have a school. So it was nice to get together with everyone whom we can't normally see each other during weekday. We had a fun at the park. Finley ( Avery's sister) is getting begger and begger. She is now 3 months old and trying so hard to stand up! Isn't see lovely? Love, Miyu
今日は、祭日(ちっちゃな)だったから私達みんな幼稚園お休みだったの。だから、普段平日はなかなか揃わないお友達みんな集合できたの。楽しく公園で遊んだよー。エーブリーの妹、フィンリーもどんどん大きくなっても今3ヶ月。たっちしようと一生懸命足踏ん張ってたんだ。かわいいでしょー。
未愉

No comments: