Saturday, February 05, 2011

Surprise Birthday Party for Sara! サラのサプライズお誕生日会★

We came to papa's best friend, Fernando & Sara's house for Sara's surprise party! It was a fun & fancy mexican style party!!


パパのお友達ファナンドの妻のサラのサプライズお誕生日会に2人のお家に来たよ。メキシコのデコレーション、お食事、音楽のにぎやかなパーテイだったよ!


We were watching them coming home and waiting in front of the front door.

玄関の真横のブライドから2人が帰ってくるのをドキドキしながら見張っていたの。
Sara was so surprised when she opened the door. She jumped up!! Mariachi group was waiting, and started to play fun musics!! I was so fuscianating and following them everywhere!
サラはドアを開けると私達みんながいて飛び上がってびっくりしてたの。大成功!そして、マリアチが素敵な音楽を演奏して彼女を迎えたの。私もマリアチグループがかっこよくって一緒に演奏して動きまわる彼らの後ずっと付いて行ったの。



Food was great and met many friends and had a blast!!
Love, Miyu
食べ物もおいしかったし、お友達もいっぱいできたしとっても楽しい夜でしたー。未愉

No comments: