Sunday, May 08, 2011

Special day with Yu-kun & Nana! ゆーくん&ななと一緒にデート☆




















We got to spend all day at least once with Yu-kun & Nana everytime I go to Japan. Yes, they have really taken care of me since I was a little baby wearing diaper!!! I'm so close to them and they know me so well:) Today happened to be Mother's day! Thanks to them, mama went out with Ya-tan. Brigitte & I had a blast with Yu-kun & Nana!! I love them so much! Love, Miyu




いつも日本に帰ると必ず一回は、ゆーくん&ななと一日たっぷりデートできるの。そう、私がオシメをしているような小さい赤ちゃんのころからずっとお世話してきてもらってるの。だから、とっても仲良しだし私のことよ~く分かってくれてるんだああ。今日は、母の日だったから2人のお陰でママはヤータンとお出かけしてるんだ。ブリジットとわたしは2人と最高に楽しい一日過ごせました♪ 未愉はななとゆーくんだーーーーい好き☆ 未愉

No comments: