Sunday, February 12, 2012

Our monthly playdate & dinner! 今月のプレイデート&夕食会☆

















This month's get together was at Momoka's house! We all loved her house and her toys!! Our moms all cooked many yummy dishes and desert! We all did a great job eating our dinner and went right back for playing!!! All 7 of us got along so well:) Love, Miyu


今月の集りはももかちゃん宅だったの。素敵なお家だったし楽しいおもちゃいっぱいだったんだ。私達のママ達がいろんなおいしいお料理やデザート作ってくれたからご馳走だったよお!遊びに夢中だったけど夕飯はちゃんと残さず頑張ってたべたんだよ。7人みんな仲良く遊べたよー。未愉

No comments: