Thursday, March 29, 2012

Fun with Justin! ジャスティンとおおはしゃぎ☆

Brigitte & I had a blast running around, playing Wii with Justin! Jamie was too mature to play with us as we were little too wild:) Papa & Mama looked happy also!! Love, Miyu

ブリジットと私はジャスティンとすっごく気が合って走り回ったり、Wiiしたりかなりはしゃいじゃいましたー。ジェーミイはお兄ちゃんだから、私たちの幼稚な遊びにはついてこなかったこなかったんだあ。パパとママも楽しそうだったあ。未愉

No comments: