Sunday, January 26, 2014

High fever?! 高いお熱?

It is not usual for me to get sick (I'm super healthy!), but had 104F (40C) this morning!! Mom got freaked out! Mom's friend Hide recommended me to put cold cans under my armpits.  Since we didn't have any except beers, mom brought them to me. We were laughing so hard! It felt good though!! Yes, I have a good spirit though I'm so hot with a high fever! Love, Miyu

めったに風邪を引かない元気な私が40度のお熱~!ママはすっごいびっくりして焦ってたよ。。。ママの友達のひでが脇の下につめたい缶をあてればいいよって教えてくらたから早速実行したんだよ。ビール缶しかなかったからそれをあててママと大笑いしてたの。冷たくて気持ちが良かったよ。そう、高いお熱があってもハッピーな私です!未愉

No comments: