Saturday, June 07, 2014

Brigitte's Frozen Party!! ブリジットのフローズンパーティ★



What a wonderful party! I think that Papa & Mama did great job preparing everything by their hands!! Our house looked so cool with all Frozen decolation and we got to wear snow flake shaped hair barettes! We all had a blast! Love, Miyu
 
最高に素敵なパーティになったよね。パパとママの手作りの飾りつけやゲームの数々は上手だったよね。うちの中全体がフローズンの映画の中にいるようだったよね。ママが作ってくれた雪の結晶の髪飾りも素敵だよね。楽しかったあ。未愉

No comments: