Saturday, December 06, 2014

Avery is Sweet! エーブリーは優しい♪


Papa & Mama made this shirts for everyone. I sent a message to every single person and I signed, then my friends described about me and signed on my shirt, too!
Avery, thank you so much for the "M" necklace as well as "M" purse! I love them so much! Love, Miyu

パパとママが手作りで私達それぞれのシャツを作ってくれたの。私が、お友達それぞれにどんなところが好きかを書いてサインして、私のシャツにはお友達みんなに私について言葉を選んでもらってサインしてもらったの。
エーブリー、私のイニシャルのネックレスとかばんありがとう!すっごく気に入ったよ!未愉

No comments: