Sunday, May 24, 2015

The sun is up!! 晴れてきた~~!



We were so happy to see the Sun by the time we finished our breakfast though it was sprinkling and dark this morning! Our parents were even thinking to go home early if the weather stayed that way... We had so much power to hike up so fast & down while our parents were taking their time, hehehe! It was such a beautiful hike trail! Love Miyu

朝食後、太陽が出てきてホッとしたよね。今朝は小雨が降ってて寒いし暗いし、パパとママ達はこのままのお天気だったら一日早く帰らなきゃと話してたんだよ。。。。本当に良かった!私達4人は一番元気があってハイキング中もほとんど休むことなくぐんぐん進んでたのにちっとも疲れなかったよね。。。ママ達はヘトヘトだったけどね。 すっごく景色がきれいだったね。未愉

No comments: