Monday, August 17, 2015

My funny ice skating! 私の面白い滑り方★


 
Everyone just loved how I ice skate! I don't really slide, but run!!! They were laughing at me so hard!! Though this place was super duper cold, I was only one to complain how hot it was!!! Love, Miyu

みんな、わたしのスケートの滑り方が面白いって気に入ってくれたんだよお。滑ると言うよりも走ってるんだってえ(笑)。みんなで大うけしてくれてたんだあ。このリンクは超寒かったんだけど私だけよく動いてるから暑かったの(笑)。未愉



No comments: