Sunday, April 16, 2017

Our usual "Three-legged race'! 定番の2人3脚!






Happy Easter!! Yes, we did enjoy egg hunting and yummy food, "Three legged race" is one of my favarite event at Easter!! Avery and I are such a great team! Love, Miyu

ハッピーイースター♪ もちろん、エッグハンティングやご馳走も私の楽しみだけど一番はなんてったって「2人3脚」だよね!エーブリーと私は、息ぴったりチームだよね。未愉

1 comment:

さとう said...

Averyちゃんおっぱい大きくなりましたね〜