Tuesday, August 29, 2006

Coen likes my toy, and I like his!!! Coenは私の、私はCoenの玩具が気に入ったの★


He took my favorite toy.. but I'm ok 'cz I like his!! Hehehe... See, we can share our toys and we're both happy!!! Love, Miyu

Coenに私の一番大好きなおもちゃとられたの。。。>_<でも大丈夫!だって、私もCoenの気に入ったもん!だから。。。取替えしたの!ほらっ、私達玩具一緒に使ってるでしょお~?? 未愉

2 comments:

Anonymous said...

コーン?
おいしそうな名前の子ね(๑→ܫ←๑)

Barbara aka Yooni said...

awww, looks like fun. Brendon and I are still planning/wanting to go out and meet everyone! Hopefully soon!