Saturday, June 18, 2011

My Graduation part 1! 卒園式第1部★
































Today was my graduation at Suika! At first, we did the same play that we did yesterday once again! It was much smoother as this was our second time:) Apple class from Suika in Parlos Verdes did their dance also! Love, Miyu


今日は、私のスイカ幼稚園の卒園式だったの。第一部では、昨日の発表会でした同じ劇をもう一度しました。2度目だったから、昨日よりみんな上手にできたんだよ。パーロスバルデス校のりんご組さんもダンスをしてくれました。未愉

No comments: