Thursday, October 20, 2011

Getting pretty:) キレイな私に変身★




















We went to the photo studio for Shichigosan (753)Photo shoot! Since I didn't do it when I was 3 years old, I'm doing this time as 7 years old ( I'm almost 6 years old.. and old-time counting, we are suppose to count from 0 year old). I got to have my hair & make up done and looking pretty. And.. then put Kimono on!! Love, Miyu


七五三の写真を撮りにスタジオに行ってきました。3歳の時しなかったので、今回は7歳として(もうすぐ6歳。。。そして0歳から昔は数えたのでむりやり7歳!)する事にしました。きれいに髪の毛をセットしてもらいメイクもしてもらってすてきな私に変身!そして、着物も着せてもらいましたー。未愉

No comments: