Saturday, October 01, 2011

Happy 9th Anniversary! 結婚9周年おめでとう★



















Though it was 1/2 month late, we got to celebrate their 9th wedding anniversary together! Congratulations!! For the first time, I tried raw oysters. Yum!! I love it very much:) And.. since it was such a fancy restaurant, I got to drink Milk from the cocktail glass, not kids cup:):) I felt like I was a princess!! Love, Miyu


半年遅れちゃったけど、今夜はみんなでパパとママの結婚9周年をお祝いしました。おめでとう!今夜生まれてはじめて生牡蠣に挑戦っ!おいしい~~~。すっごい好きだったよ。そして、高級レストランだったから、子供のカップなどなくオシャレなカクテル用グラスで牛乳も頂ました。お姫様(お嬢様)気分だったわあ。未愉

No comments: