Sunday, February 14, 2016

Team Relay! チームリレー★





Today's last one was the team relay! My part was 25 yard freestyle. Though we did great as a team, we got disqualified again.... as the person who swam breaststroke got disqualified because he did not touch the wall with both hands.  Another good lesson for today! Love, Miyu

今日の最後の種目はチームリレーでした。私は25ヤードクロール担当でした。みんなで頑張ったんだけどまたもや失格。平泳ぎを泳いだ人が壁に両手でタッチしなかったのが原因でした。またまた良いお勉強になりました。未愉

No comments: