Saturday, February 13, 2016

Valentine's Dinner! バレンタインディナー☆



We dressed up and went out to this fancy sushi place called "Kurisaki"! The course meal was delicious, but little too slow! We were so worried as tomorrow is my very first swim meet!! We had a blast night though! We'll love to come back here again! Love, Miyu

今夜は、オシャレして栗崎と言う豪華なお寿司屋さんにお食事に行ったよ!シェフのお任せコースはどれも最高だったけどちょっとゆっくりすぎだったかな。明日は私の初の水泳大会だから遅くなっちゃうと心配しちゃったよね。楽しかったけどね。また来たいよね。未愉

No comments: