Sunday, January 15, 2017

Girls day out! 女子会!

Finally! I got to go "Benihana" with Destiny & Sophia to celebrate my belated birthday (December 8)! Guess what? Since we're grown up, mama talked to the restaurant and also the family that was sitting with us, and let us sit, order & eat by ourselves! She came back in an hour to pay and pick us up! So proud of us? Our first girls lunch!  Love, Miyu

やっとだよ!私が体調崩して延期になっていたお誕生日会をしてもらったよ。なんと、デェスティニィー、ソフィアと私3人だけで紅花ランチしたんだよ。ママがお店の人、私達と同じテーブルに座っていたファミリーにも話してくれて私ら3人だけで座って、オーダーして食べさせてくれたの。もちろん支払い前にはお迎えにきてくれたけどね。すごいでしょー!初めての子供だけのランチだったの。未愉

No comments: