Thursday, August 11, 2011

Manhattan Beach with Emi's Family! エミさんファミリーとマンハッタンビーチへ☆
















Mama's fried Emi and her family came to visit us from Japan! Since they saw our photos at this beach, they wanted to come also! It wasn't really hot day and water was cooler than usual, but we didn't care! We also enjoyed eating mama's lunch in pretty lunch box that she got from Fumi for her b-day! Love, Miyu


ママのお友達えみさんと家族が日本から遊びに来てくれましたー。私達がこのビーチで撮った写真をみて是非ここに行きたというリクエストで早速海水浴☆ちょっと涼しい日で海は冷た目だったけど、そんなこと気にせず夢中に遊びましたー。ママがお誕生日に芙未ちゃんにもらった御重においしいママのお料理がはいって楽しくランチしましたー。未愉

No comments: