Friday, August 12, 2011

The most scary ride in Sea World! シーワールドで一番怖い乗り物!!













Oh my gash!! Since mom loves scary ride, she took me to this one last time we were here a year ago. She told me how I was ok last time, and I was ready to go with smile!! Boy.. I got so scared when we went up for the big drop, and started crying / screaming for real..... Then, I was ok after we all finished with smile!! Love, Miyu


オーマイガーッシュ!!ママが怖いの好きだから、前回1年前に来た時も乗ったの。ママがね、その時未愉は大丈夫だったよーって笑顔で言うから私もよーしと最初はニコニコ。でも、降りる前に登っていくところですっごく怖くなって本気で泣いて叫んじゃった。。。 でも、終わったころにはみんなも笑顔だから大丈夫だったよーー。未愉

No comments: